Ravintola Loft33:n juhannuksen herkut nyt ennakkomyynnissä

Hei,

Juhannus lähestyy ja pian voi alkaa suunnittelemaan tarjoiluja kotiin tai mökille. Meiltä voit tilata helpot herkut juhannuspöytään!

Tuotteet ovat tilattavissa maanantaihin 21.6.2021 klo 13.30 asti joko verkkokaupassa tai palauttamalla ennakkotilauslomake ravintolaan tai aulaan. Ennakkotilauslomake on tässä viestissä liitteenä pdf-muodossa, voit tulostaa sen, kirjata tilauksen ja palauttaa aulaan tai ravintolaan.

Tuotteet ovat noudettavissa ravintolasta joko keskiviikkona 23.6. klo 10.30-13.30 tai torstaina 24.6. klo 10.30-13.30. Ilmoitathan tilauksen yhteydessä, milloin noudat tuotteet. Jos tilaat tuotteet ennakkotilauslomakkeella maksat tilauksesi noudettaessa ravintolasta. Verkkokauppatilaukset maksetaan suoraan tilattaessa. Ravintola Loft33 on suljettu 25.6.2021 juhannusaattona.

Pääset verkkokauppaan tästä.

Pyydämme jakamaan tämän viestin yrityksessänne eteen päin. Juhannusmyynnistä tulee esille tiedote myös kiinteistöön.

Aurinkoista viikonloppua!