Vallila33 Business Park on mukana vuoden 2021 Joulupuu-keräyksessä

Hei,

Voimme ilolla ilmoittaa, että Vallila33 Business Park on mukana vuoden 2021 Joulupuu-keräyksessä 😊

Joulupuu on perinteinen hyvänmielen joulukeräys, jossa kerätään joululahjoja eriarvoisessa asemassa oleville lapsille ja nuorille. Joulupuu-keräys toteutetaan Vallila33:ssa 1. – 15.12.2021.

Liitteenä on tiedote (sis. ohjeistuksen) ja pakettikortit teille myös sähköisesti. Pakettikortteja löytyy myös valmiina aulasta. Voitte laittaa nämä yrityksen sisällä eteenpäin esimerkiksi omaan intraan tai sähköpostitse / Teamsiin. Tiedote tulee esille myös talon hisseille, aulan info-tv:seen ja talon nettisivuille intra-osioon.

Ohjeistus lyhyesti

• Joulupuu-keräys toteutetaan 1. – 15.12.2021. Viimeisenä päivänä 15.12. lahjoja voi tuoda koko päivän ajan.
  • Voit noutaa pakettikortin aulasta tai pyytää niitä yrityksesi yhteyshenkilöltä. Pakettikortit on lähetetty myös sähköisesti jokaiselle yritykselle.
  • Lahjojen keräyspiste on aulassa.
  • Lahjat tulee olla valmiiksi paketoituina ja pakettikortti irrotettavissa (käytä valmiita pakettikortteja).
  • Jos ilmenee kysymyksiä Joulupuu-keräyksestä, voit olla yhteydessä aulapalveluihin. Lisätietoja keräyksestä löydät täältä.

Tervetuloa mukaan tuomaan joulumieli jokaiseen kotiin!